EuroPlatform w Small Bussiness
Do weryfikacji połączenia z EDGE-API nie wolno używać polecenia "ping", gdyż będzie to skutkowało zablokowaniem adresu IP, z którego nastąpiło wywołanie.
Sprawdzenie czasu odpowiedzi można zrealizować za pomocą przeglądarki internetowej wchodząc na adres: https://edge-api.europlatform.pl/time
Dla poprawności działania usług EuroPlatform pamiętaj, że:
1. Urządzenia z EuroPlatform muszą być podłączone do stabilnego łącza z internetem
2. Komunikacja za pośrednictwem harmonogramu nie jest obsługiwana - stanowiska należy skonfigurować do współpracy z RAD3
3. W odniesieniu do bazy towarowej:
Prosimy zadbać o powyższe i zwrócić uwagę Detaliście na ww. aspekty
HelpDesk EuroPlatform
Dla dealerów tel. 22 12 91 401 pon-pt 6:00-18:00 sobota 8:00-16:00
Dla detalistów tel. 22 12 91 400 pon-pt 6:00-18:00 sobota 8:00-16:00
Do pobrania
Promocje z aplikacją mobilną
Instrukcja konfiguracji kas i POS
Konfiguracja EuroPlatform
Instrukcja konfiguracji EuroPlatform w Small Bussiness
Mikroserwis EP
Instrukcja do Mikroserwisu EuroPlatform
Integracja z systemem zapleczowym Small Business
Instrukcja konfiguracji EuroPlatform (ShopApi) z zapleczem Small Business
Lista produktów EP w formacie XLS
Wykaz towarów z dnia 2024-03-21
Lista produktów EP w formacie CSV
Wykaz towarów z dnia 2024-03-21